2013-09-03

Men jag vill inte ha nå jävla tranbär i min musli!

Jag har varit dödligt sjuk. Eller åtminstone vansinnigt förkyld. Därför har jag inte skrivit något här.
Om ni faktiskt inte vill läsa och höra om mitt berg av snorpapper. Ni vet - form, kulört, konsisten och så vidare. Men då finns det säkerligen en mer... "passande" sajt någonstans för er därute i cyberrymden.
Är fortfarande sjuk, men idag är första dagen på en vecka som jag faktiskt känner att jag har ork till att göra något. Var till och med till affären nyss för första gången sen jag-vet-inte-när, med drypande blött hår och fläckar på kläderna vars ursprung är oidentifierbara. Jo för ni förstår, jag hade vett nog att duscha och tvätta håret innan jag gick ut, men tamejfan inte till att dra på mig nya paltor. Den lilla talgdanken gick uppför halvvägs till affären.

Jag köpte musli. Har varit så jävla sugen på det i en vecka. Den knapriga sorten med choklad i, som nu när jag stoppade i munnen upptäckte att det är tranbär i... Om man köper musli med choklad, varför skulle man då vilja ha något nyttigt jox med i? Då köper man väl någon av de andra sorterna: Tropical, bär, russin etc.
Lägg för fan inte bär i tjockis-muslin! Det är väl fullt logiskt inte sant?!

Men ja... Vi lämnar muslin. Det var marknad här i vår lilla stad i helgen, som jag faktiskt med nöd och näppe tog mig ut på då huvudet kändes så tjockt som om allt snor lämnat näsan och lagt sig som en skyddande hinna runt hjärnan. Men för Dante's skull, karuseller och grejer ni vet. 
Så här får ni lite av det få bilder som tagits denna vecka, och jag har alltså inte övergett bloggen. 
Jag har bara gett blanka fan i den.


1 kommentar:

  1. Hej! Behöver du en ny header eller vet du någon som gör? Jag gör gratis och efter era önskemål. Hör av dig i såfall! :)

    SvaraRadera