2013-08-21

En kopp kaffe i goda vänners lag.

Nu har jag landat i soffan för kvällen, hade egentligen inte tänkt att göra någonting idag, bara softa på soffan och svälla lite. Men efter att jag plockat upp en nöjd och glad Dante från första skoldagen svängde vi iväg och handlade med min Far. Var lite kris på toapapper här hemma och... ja, ni behöver väl inte någon detaljrik historia av det men låt oss bara säga att jag har jävlar i mig torkat mig med Spiderman himself. Spiderman-servetter för att vara exakt. Lite för mycket information kanske, men det skiter jag i. ("Skiter i", get it?)

 Väl hemma efter mitt toapapper's fyndande slängde jag ihop en Panini som jag glufsade i mig lite snabbt innan jag och Dante gick bort till Linda och Daniel för en kopp kaffe och lite småprat, och storprat med för den delen. Fattar inte varför man kallar det "småprat", hur kan tal vara litet? ...Men nu tappade jag tråden igen, jag var faktiskt tvungen att fota deras katt 'Herkules' som med sitt väl valda namn skulle kunna äta upp tre katter i Sidney's storlek och fortfarande få plats med en till. Han är enorm, inte fet, utan bara stor. Katterna's 'Belgian Blue'. Det råkar nämligen vara så att Herkules har världens sötaste underbett som jag tyvär inte lyckades fånga så bra på bild, men lite syns det.

UNDERBETT!!

Nu ska jag fläka ut mig soffan en liten stund, sen tror jag nog att jag ska spela lite 'Mafia II".





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar