2012-02-03

Svårt att sova? Klipp sönder en t-shirt.


Sitter man sömnlös om nätterna så är man villig att underhålla sig med det mesta, så inatt valde jag att spåna runt på lite bloggar, och efter att ha läst några månader tillbaka i tiden på Amanda Malm's blogg så dök det upp en inlägg som tipsade om vad man kunde göra med sina gamla t-shirtar.
Jag var inte sen att prova.


Om ni provar så gör som jag, ta en tröja som du kan offra om något skulle gå snett.
Som det gjorde med min, den vart brottsligt urringad, fick alldeles för bred rygg och för smala axelband då den från början var väldigt tight, så den ville gärna dra ihop sig, så ta en pösig jäkel. Och just därför får ni ingen bild på hur den ser ut framifrån. O' hör sen.
Men ni förstår nog vad jag försökte göra även om det sket sig kungligt.

Nu ska jag återgå till att göra precis ingenting.
Live and learn, practice first.

-D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar